+420 569 333 344
obchod@metropolitnihb.cz

Chcete vědět více?

Nechcete vyplňovat formulář ?

stavte se osobně na adrese:

Chotěbořská 2516, 580 01 Havlíčkův Brod

Napište nám E-mail:

obchod@metropolitnihb.cz

Raději voláte ? Volejte:

+420 569 333 344, Po-Pá: 8:00 - 17:00

Sledujte nás na FaceBooku:

Potřebujete pomoc?
Napište nám

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Ochrana osobních údajů:
    • Zásady ochrany osobních údajů Metropolitní HB

      Kontakt pro změnu poskytovatele obchod@metropolitnihb.cz

      Pověřenec ochrany osobních údajů: dpo@metropolitnihb.cz

      Subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je Český telekomunikační úřad www.ctu.cz 

      Subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů mimo pravomoc ČTU je Česká obchodní inspekce www.coi.cz. Platforma pro řešení sporů nespadajících do kompetence ČTÚ je dostupná zde.

      Změna poskytovatele služeb:

      Přicházíte k nám od jiného poskytovatele? Těší nás Vaše důvěra! Vyberte si z nabídky našich služeb a sdělte nám Váš jedinečný OKU kód Vašeho původního poskytovatele služeb, který je Vám povinen sdělit. Vše ostatní je na nás, vyřídíme za Vás veškeré další náležitosti spojené s přechodem k nám. K přechodu k nám dojde v dohodnutém termínu a Vy nezůstanete bez internetu déle jak jeden den. Pokud to nezvládneme, náleží Vám kompenzace ve výši stanovené zákonem.

      Vybrali jste si jiného poskytovatele a chcete od nás odejít? Je nám líto že nás opouštíte a budeme rádi, pokud nám sdělíte důvody Vašeho rozhodnutí. Ve smlouvě naleznete Váš jedinečný OKU kód. Pokud jej ve smlouvě nemůžete nalézt, sdělíme Vám jej. Tento kód předejte Vašemu novému poskytovateli a ten již vyřídí další náležitosti změny poskytovatele za Vás. Bez služeb nezůstanete déle jak jeden den, jinak Vám náleží kompenzace ve výši stanovené zákonem.