- Metropolitní Havlíčkův Brod s. r. o.
- Reynkova 2507, 580 01 Havlíčkův Brod
- IČ: 25296396
- DIČ CZ25296396
- DS: m8cbwyv
- vedená u kr. soudu v Hradci Králové – Spisová značka: C 13770.
- Číslo účtu: 303318892 / 0300 vedené u ČSOB Havlíčkův Brod
Dokumenty ke stažení
- Upozornění pro věřitele dle Zákona o přeměnách
- Shrnutí smlouvy
- Návrh smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací platný od 1. 4. 2022
- Všeobecné podmínky služeb elektronických komunikací Metropolitní Havlíčkův Brod s.r.o.
- Ceník ke smlouvám platný od 1. 4. 2022
- Specifikace dostupných rychlostí k jednotlivým tarifům od 1. 4. 2022
- Zásady ochrany osobních údajů
- Reklamační řád
- Formulář pro výpověď smlouvy o poskytování služeb el. komunikací
- Seznam smluvních partnerů
- Informace a podmínky změny poskytovatele Internetu
- Podmínky služby přenositelnosti telefonních čísel
Potřebujete pomoc?
Napište nám
Ochrana osobních údajů:
Zásady ochrany osobních údajů Metropolitní HB
Kontakt pro změnu poskytovatele obchod@metropolitnihb.cz
Pověřenec ochrany osobních údajů: dpo@metropolitnihb.cz
Subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je Český telekomunikační úřad www.ctu.cz
Subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů mimo pravomoc ČTU je Česká obchodní inspekce www.coi.cz. Platforma pro řešení sporů nespadajících do kompetence ČTÚ je dostupná zde.
Změna poskytovatele služeb:
Přicházíte k nám od jiného poskytovatele? Těší nás Vaše důvěra! Vyberte si z nabídky našich služeb a sdělte nám Váš jedinečný OKU kód Vašeho původního poskytovatele služeb, který je Vám povinen sdělit. Vše ostatní je na nás, vyřídíme za Vás veškeré další náležitosti spojené s přechodem k nám. K přechodu k nám dojde v dohodnutém termínu a Vy nezůstanete bez internetu déle jak jeden den. Pokud to nezvládneme, náleží Vám kompenzace ve výši stanovené zákonem.
Vybrali jste si jiného poskytovatele a chcete od nás odejít? Je nám líto že nás opouštíte a budeme rádi, pokud nám sdělíte důvody Vašeho rozhodnutí. Ve smlouvě naleznete Váš jedinečný OKU kód. Pokud jej ve smlouvě nemůžete nalézt, sdělíme Vám jej. Tento kód předejte Vašemu novému poskytovateli a ten již vyřídí další náležitosti změny poskytovatele za Vás. Bez služeb nezůstanete déle jak jeden den, jinak Vám náleží kompenzace ve výši stanovené zákonem.